راه اندازی سامانه هوشمند تفکیک از مبدأ «تام» در آران و بیدگل

طی مراسمی با حضور مسئولان محلی، سامانه هوشمند تفکیک از مبدأ «تام» در آران و بیدگل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی مراسمی با حضور  شهردار و فرماندار آران و بیدگل، رئیس شورای عالی استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و جمعی از مسئولان محلی سامانه تام آران و بیدگل رونمایی شد.

 

شهردار آران و بیدگل در این نشست با تشریح عملکرد و مزیت های این سامانه، آن را رخدادی مهم در هوشمندسازی جمع آوری پسماند خشک خواند و گفت: هدف اصلی شهرداری آران و بیدگل حمایت از محیط زیست، بهبود چرخه مدیریت پسماند، حمایت از کودکان زباله گرد و کار، آموزش شهروندان به منظور تفکیک در مبدا و همچنین بهره گیری از ظرفیت تکنولوژی های روز دنیاست که سامانه جمع آوری پسماند خشک برای رفاه حال شهروندان آران و بیدگل راه اندازی می شود.
 

 

دکتر محسن صانعی افزود: این سامانه که قابلیت ارتقا به اپلیکیشن را دارد برای تسهیل در جمع آوری پسماند خشک از درب منازل همشهریان طراحی شده که در این مراسم از آن رونمایی شده است.

 

 مدیر شرکت تام هم در این مراسم گفت: آران و بیدگل می‌تواند در حوزه مدیریت پسماند سرآمد، پیشرو و الگویی برای دیگر شهرهای استان اصفهان باشد چرا که نخستین شهر منطقه است که در این حوزه صاحب سامانه هوشمند می شود.

 

زینب داداشی افزود: این سامانه در حال حاضر تحت وب راه اندازی شده است و در آینده نزدیک نسخه اندروید و ios آن هم جهت نصب بر روی تلفن همراه از طریق اینترنت قابل دانلود خواهد بود.

کد خبر 1199521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha