تاکید بر عدم خرید اتوبوس های گازسوز در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

تذروی گفت: یک هزار میلیارد اوراق مشارکت برای تکمیل خط ۲ متروی شیراز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز با پیگیری شهردار شیراز اختصاص یافته و عدم خرید اتوبوس های گازسوز در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد نظر داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (سه شنبه 4 مرداد) در نشست خبری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اصحاب رسانه گفت: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی ششم شهر شیراز در زمان فعالیت خود تاکنون ۱۳۵ دستور کار، ۸۸ تصمیم، ۵۵ بازدید، بررسی ۷۲۴ نامه داشته است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: یک هزار میلیارد اوراق مشارکت برای تکمیل خط ۲ متروی شیراز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز با پیگیری شهردار شیراز اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: پیگیری برای عدم خرید اتوبوس های گازسوز در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز را مورد نظر داریم.

تذروی اعلام کرد: راه اندازی اداره حمل و نقل در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز، تفکیک سازمان حمل و نقل مسافر به ۲ سازمان تاکسیرانی و پایانه ها، اجرای مطالعات به هنگام سازی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک کلانشهر شیراز و ... از اقدامات یک ساله کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بوده است.

کد خبر 1199965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha