توزیع ۵۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین سیل زدگان روستای آهنگران

شعبانزاده با اشاره به توزیع ۵۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین سیل زدگان روستای آهنگران گفت: ۶۰ نیروی هلال احمر استان مرکزی در این روستا مشغول امدادرسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «عبدالکریم شعبانزاده» با اشاره به سیل شب گذشته در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان به ارائه گزارشی از خدمات جمعیت هلال احمر گفت:  روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در کنار سایر نیروهای خدمت رسان مشغول تخلیه آب از منازل اهالی روستا هستند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه امروز شنبه8 مرداد ماه 1401، ۵۴۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین سیل زدگان این منطقه توزیع شده است، افزود: ۵۰۷ بطری آب معدنی و ۳۰۰ تخته پتو نیز بین سیل زدگان روستای آهنگران توزیع شده و هم اکنون ۱۵۰ تخته چادر نیز وارد منطقه شده است.

وی با تاکید بر اینکه  همه تلاش‌ها برای خدمت رسانی سریع به مردم روستای آهنگران به کار گرفته شده است، ادامه داد: برای امدادرسانی در این منطقه چهار دستگاه لجن کش، ۲ دستگاه پمپ آب سه اینچ، ۲ دستگاه پمپ آب چهار اینچ، ۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه کامیون، سه دستگاه کامیونت، ۵ دستگاه وانت کمک‌دار، یک دستگاه خودروی جک‌دار، یک دستگاه خودروی آبی زمینی (آرگو) و یک دستگاه قایق مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

 

شعبانزاده با بیان اینکه ۶۰ نیروی امدادی و عملیاتی این جمعیت در روستای آهنگران از توابع بخش مرکزی شهرستان فراهان حضور دارند، ادامه داد: این نیروها با تمام توان مشغول به امدادرسانی هستند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

این روستا جمعه شب بر اثر شدت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی و مشکلات زیادی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر از لحظات نخست حادثه در محل حاضر شدند.

 

کد خبر 1201107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha