۶ هزار و ۵۲۴ نفر طرح نهضت ملی مسکن در ایلام تایید نهایی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۶ هزار و ۵۲۴ نفر طرح نهضت ملی مسکن در ایلام تایید نهایی شدند.

«عبدالله بهادری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام از پرداخت اولیه مبلغ آورده ۴۰ میلیون تومانی توسط ۲ هزار و ۸۹۳ نفر از متقاضیان استان تا کنون خبر داد.

 

وی گفت: در برنامه تولید مسکن در چشم انداز ۴ ساله استان، ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲ هزار و ۸۹۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید.

 

بهادری ابراز کرد: ما بقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (باز آفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی)، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام  گفت: تاکنون ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۶ هزار و ۵۲۴ نفر تأیید نهایی شده اند.

 

بهادری یادآور شد: علاوه بر اقدامات فوق تاکنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان، بنیاد شهید و بهزیستی برای احداث مسکن منعقد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان است، افزود: با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و به کار گیری فناوریهای نوین هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل در احداث در حال رکورد زدن هست و قطعاً در پروژه های آینده نیز از این فن آوری استفاده خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: در سایت های مسکن ملی زمین لازم برای خدمات عمومی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1201713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha