ترویج مد و لباس عفیفانه مبتنی بر زیست بومی  در استان ایلام در دستور کار قرار دارد

هوشمند با بیان اینکه ترویج مد و لباس عفیفانه مبتنی بر زیست بومی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در استان ایلام در دستور کار قرار دارد، گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ظهر امروز(۱۱ مرداد) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با تسلیت ایام محرم و درگذشت مرحوم دکنر عادل آذر، اظهار کرد: درگذشت مرحوم دکتر آذر، ضایعه ای بر پیکر علمی کشور بود.

 

« علی هوشمند» با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به وظایف و رسالت خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب، کمیته ای را در این راستا با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل داده است، گفت: برپایی نمایشگاه مد و لباس مبتنی بر مد عفیفانه و اسلامی از برنامه هایی بوده است که در این زمینه در استان اجرا شده است.

 

وی با  بیان اینکه طراحان مد و لباس استان نیز در نمایشگاه فجر که در تهران برگزار شد اعزام شدند که غرفه استان ایلام مورد توجه قرار گرفت، افزود: در حوزه طراحی گروه مشکات حائز رتبه برتر شده و مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتند که این افتخاری برای استان بوده که در این نمایشگاه، مد و لباس های عفیفانه متکی بر داشته های بومی و محلی خود مبتنی بر زیست بومی،  ارائه شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: کارگاهی در شهرستان دره شهر با همکاری اداره کل صمت استان شناسایی شده که لباس های در عین حال ارزان و پوشیده در دسترس مردم قرار گیرد و  همچنین فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت ترویج امر به معروف نهی از منکر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

 

کد خبر 1202171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha