۲۱۱ بیمار کرونایی جهرم و خفر در قرنطینه به سر می برند

موحد گفت: در حال حاضر تعداد ۲۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر در قرنطینه خانگی طول درمان خود را طی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «جواد موحد»، امروز (پنجشنبه ۱۳ مرداد) در جمع خبرنگاران از شناسایی ۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر خبر داد و گفت: این تعداد بیمار از ۶۱ تست انجام شده به دست آمده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در مجموع تعداد بیماران کرونایی به ۴۵ هزارو ۸۰۵ نفر رسیده است، افزود: همچنین تعداد ۲۱۱ بیمار کرونایی، در قرنطینه خانگی طول دوره درمان خود را سپری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲۹ هزارو ۸۹۶ نمونه ارسالی به آزمایشگاه کووید۱۹ ارسال شده است، عنوان کرد: از این تعداد بیماران کرونایی تا کنون ۴۵ هزار و ۱۸۳ نفر به بهودی رسیده اند.

 

موحد تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش های کرونا بیمارستان جهرم را هشت نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد سه نفر بستری موقت بوده و چهار بیمار جدید نیز پذیرش شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین تا کنون بیماری کرونا در جهرم و خفر ۳۱۸ نفر را به کام مرگ کشانده است.

کد خبر 1202749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha