همکاری استان های کربلا و  ایلام موجب ارائه خدمات بیشتر و  بهتر به زوار می شود

«نصیف الخطابی» با بیان اینکه همکاری استان های کربلا و ایلام موجب ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زوار می شود، گفت: به دعوت استاندار محترم ایلام به استان ایلام برای ایجاد تعاملات بیشتر سفر خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار کربلا عصر  شنبه( ۱۵ مرداد)، در دیدار با استاندار ایلام در کربلای معلی، اظهار کرد: همکاری  های مشترک و ارتباطات دو طرفه بین استان ایلام و استان کربلا باعث می شود که ارائه خدمات به زوار عتبات مقدسه هم استمرار و هم بیش از گذشته باشد.

 

«نصیف الخطابی» با بیان اینکه امید است که ارتباطات و همکاری های بیشتری در زمینه های فرهنگی، اجتماعی  و اقتصادی بین دو استان ایلام و کربلا صورت گیرد، گفت: این رابطه و  همکاری ها با همراهیهای سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا می تواند وسعت پبدا کرده و توسعه یابد که در نهایت خدمات بیشتری به زوار ارائه شود.

 

وی  با بیان اینکه ما آمادگی خود را برای پذیرایی ارائه خدمات به زوار ایرانی و غیر ایرانی از تمام کشورهای دوست و مسلمان برای زیارت عتبات مقدسه و اربعین حسینی اعلام می کنیم، گفت: تلاش می کنیم که تمام امکانات و خدمات برای زوار فراهم شود و  در خدمات زوار باشیم و  امید است که با اقدمات انجام شده خدمات بیشتری به زوار هم در دهه اول محرم و هم اربعین حسینی ارائه گردد.

 

استاندار کربلا بیان کرد: ما بعد از دهه اول محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی سفری به مشهد مقدس و تهران خواهیم داشت و تفاهم نامه و هماهنگی های در راستای همکاری دو جانبه صورت می گیرد و امید است که  این تعاملات منجر به همکاری های مشترک و تفاهم نامه های همکاری منجر شود.

 

الخطابی ابراز کرد: بعد از زیارت اربعین حسینی و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی، بر اساس دعوتی که استاندار محترم ایلام برای سفر به این استان  داشته است،  را با جان دل می پذیریم و به این استان با همکاری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در  کربلا سفر خواهیم کرد و برای استاندار ایلام و هیئت همراه آرزوی موفقیت می کنیم.

 

 

کد خبر 1203489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha