وزیر کشور وارد ایلام شد

وزیر کشور به منظور بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت های پایانه مرزی مهران و استان ایلام برای اربعین سال جاری وارد این استان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار « احمد وحیدی» وزیر کشور، بعد از ظهر امروز(۱۸ مرداد) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و با استقبال رسمی دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استانی وارد ایلام شد.

 

وی در این سفر قرار است از آخرین اقدامات انجام شده جهت میزبانی زائران اربعین حسینی در استان ایلام از جمله استقرار مواکب حسینی، پارکینگ‌ ها، گیت های ورودی و خروجی زوار را در مرز مهران را مورد بررسی قرار دهد.

 

گفتنی است که استاندار ایلام پیش تر در ستاد مرکزی اربعین خواستار سفر وزیر کشور و پیکر مسئولان ارشد کشوری جهت بازدید از زیرساخت های اربعین و مرز مهران دعوت به عمل آورده بود.

 

«احمد وحیدی» بعد از ظهر امروز از طریق  بالگرد و پس از سفر به خوزستان به شهرستان مهران سفر کرده است و هم اکنون در حال بازدید از پایانه مرزی مهران است.

 

بازدید از پایانه مرزی مهران و حضور در ستاد اربعین حسینی استان ایلام در پایانه مرزی مهران، از دیگر برنامه سفر سردار «احمد وحیدی» به استان ایلام است.

 

کد خبر 1204018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha