افتتاح پایانه صادراتی گلشن آرا با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری

شامگاه امشب ۲۰ مردادماه با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری پایانه صادراتی گلشن آرا در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۰ مردادماه با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری پایانه صادراتی گلشن آرا در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت افتتاح شد.

 

«سیدمحمد حسینی» در این آیین، گفت: با توجه به این که در شهرستان جیرفت و دیگر شهرستان های جنوب کرمان محصولات کشاورزی و مرکبات تولید می شود بنابراین احداث این پایانه صادراتی امری لازم بود.

 
معاون امور مجلس ریاست جمهوری افزود: خط اول پایانه صادراتی گلشن آرا با همت بخش خصوصی و حمایت هایی که دولت انجام داده، به بهره برداری رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت به صورت کلی زمینه را مهیا می کند تا تبادلات تجاری و صادرات محصولات ما به کشورهای مختلف از جمله همسایگان افزایش یابد.
 
حسینی با بیان این مطلب که سیاست ما، سیاست همسایگی است، اظهار کرد: روی این مسئله توجه ویژه ای وجود دارد، حتما دستگاه های مختلف کمک کنند تا این پایانه به طور کامل به بهره برداری برسد زیرا به نفع کشاورزان و مردم است.
 
معاون امور مجلس ریاست جمهوری تصریح کرد: سرمایه گذاری در این پایانه و فرصت های شغلی که ایجاد می شود کمکی برای توسعه جنوب کرمان و شهرستان جیرفت است.

 

«مسلم مروجی فرد» در این آئین، گفت: پایانه صادراتی گلشن آرا جیرفت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هکتار احداث شده است.
 
مدیرکل سازمان صمت جنوب کرمان افزود: با افتتاح این پایانه زمینه اشتغال ۲۰۲ نفر به طور مستقیم و یکهزار نفر به طور غیر مستقیم فراهم شد.
 
وی عنوان کرد: ظرفیت بسته بندی و صادرات سالانه این پایانه، ۷۰ هزار تن از انواع محصولات کشاورزی است.
کد خبر 1204492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha