عشق و علاقه به امام حسین (ع) آموزنده و شوق آفرین است/ همه خبرنگاران باید در راستای جهاد تبیین وارد عمل شوند

آیت الله نورمفیدی گفت: همه خبرنگاران باید در راستای جهاد تبیین وارد عمل شوند و در برابر این توطئه دشمن هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ۲۱ مرداد) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی گرگان اظهارداشت: خوشبختانه سوگواری و عزاداری های بسیار مطلوبی در دهه اول محرم در گلستان انجام شد که بسیار باشکوه و قابل تقدیر است.

 

امام جمعه گرگان افزود: دشمنان اهل بیت در کشورهای نیجریه افغانستان بنگلادش و کشمیر به شیعیان عزاداری حسینی هجمه وارد کرده و موجب شهادت و مجروح شدن بسیاری از شیعیان شدند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی اربعین اظهار داشت: ضرورت دارد تا شیعیان باشکوه تر و با عظمت تر از سال های گذشته در این آیین حضور داشته باشند.

 

آیت‌الله نورمفیدی گفت: دشمنان بدانند و آگاه باشند که رابطه و پیوند شیعیان با امام حسین (ع) گسستنی و جدا شدنی نیست.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، افزود: دشمنان تلاش می کنند تا با استفاده از رسانه ها شبکه ها و فضای مجازی خود خبرهای دروغ و بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کند.

 

وی گفت: همه خبرنگاران باید در راستای جهاد تبیین وارد عمل شوند و در برابر این توطئه دشمن هوشیار باشند.

 

آیت الله نورمفیدی نورمفیدی افزود: رسانه های دشمن تلاش می کنند تا عیب های کوچک نظام را برجسته کنند و توانمندی و قدرت کشور را ناچیز جلوه دهند.

 

وی با اشاره به نامه جمعی از ورزش دوستان گلستانی گفت: این استان در برخی از رشته ها مانند بسکتبال، کشتی، کبدی و والیبال ملی‌پوشان زیادی دارد و همه مسئولان گلستان باید از این رشته ها حمایت کنند.

 

امام جمعه گرگان افزود: برخی شنیده ها حاکی از آن است که مدیریت شهری گرگان قصد دارد پشتیبانی خود از بسکتبال را کاهش دهد که این موضوع باعث تضعیف این رشته ورزشی می شود.

 

کد خبر 1204811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha