پروتکل های  بهداشتی در ایلام کاهش یافته است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در استان ایلام رعایت نکات بهداشتی و تزریق دز یادآور واکسن کرونا کاهش چشمگیری داشته است.

«علی نیکونهاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: فقط ۲ درصد مردم استان دز یادآور واکسن کرونا را زده اند که این آمار بسیار نگران کننده است و این موضوع ارتباط مستقیمی با مرگ و میر کرونایی دارد.

 
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۸۳ درصد از فوتی‌های ناشی از کرونا در استان یا اصلا واکسن کرونا نزده اند یا در ۶ ماه اخیر واکسن تزریق نکرده اند.
 
 
 
نیکو نهاد همچنین از افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در دو هفته اخیر خبر داد و بیان کرد: در یک هفته گذشته ۶ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده است.
 
 
 
وی گفت: افزایش نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پایانه‌ها و وسایل حمل و نقل حمومی، انجام نمونه گیری هنگام بازگشت زائران، برگزاری مراسم اجتماعی، مذهبی و مراسم ختم در فضای باز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از مصوبات نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا بوده است.
 
 
 
بر پایه نقشه کرونا، شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره، ملکشاهی، مهران و ایوان در وضعیت قرمز ، ایلام، سیروان، هلیلان و چوار در وضعیت نارنجی و دهلران و چرداول نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

کد خبر 1205681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha