توهین به ساحت مقدس شهداء نتیجه لقمه های حرام است

شهیدان جزو افتخارات نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند که با پیروی از مکتب حسینی از گرامی‌ترين گوهر و سرماية خود که جانشان باشد گذشتند و آن را تقديم خدا کردند تا که امنیت و آرامش را برای مردم و ملت به ارمغان آورند و اسلام را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ۴۰۰ سال پیش در چنین ایامی عده ای حرامی که مصداق جمله مُلِئَتْ بُطونُکُم مِن الحَرامِ بودند قصد داشتند با کشتن و توهین و هتک حرمت و اسارت آل الله نامی از آنها باقی نماند و نام و یاد آنها را برای همیشه از تاریخ روزگار محو نمایند اما یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ نه تنها نتوانستند چنین کنند بلکه نام و نشان اهلبیت علیهم السلام بعد از چهارده قرن در سراسر جهان روز به روز پر آوازه تر گردیده و دشمنانشان جزو منفورترین افراد جامعه در تاریخ ثبت گشتند .

 

در عاشورای ۱۴۰۰ هجرے قمرے یزید و یزیدیان با وقاحت تمام به ساحت مقدس خاندان پیامبر اهانت کردند و در عاشورای۱۴۰۱ هجری شمسی در جامعه اسلامی زمان ما نیز تفاله هاے یزیدیان که مطرود شده مردم و نظام هستند بر آن شدند که با وقاحت و صراحت تمام به ساحت مقدس پیروان حسین بن علی با حجم کینه و نفرت توهین و هتک حرمت کنند تا چهره پلید خود را بیش از پیش برای مردم نمایان سازند.

 

در روز عاشورا از سوی یکی از تفاله های نظام و میر فتنه ۸۸ که تاریخ مصرف سیاسی آنها برای همیشه به پایان رسیده است و مردم آنها را همانند آدامس جویده شده پرت کرده اند بیانیه ای صادر شده که در آن به سردار پر افتخار اسلام و انقلاب شهید حاج حسین همدانی هتک حرمت شده است‌ هر چند که " دریا به پوزه سگ کی شود نجس" .

 

یکی از افتخارات سردار پُر افتخار جهان اسلام شهید حاج حسین همدانی مبارزه با داعشیان داخلی و خارجی بود . وے علاوه بر اینکه مبارزات با شاه ، ساواک ، صدام حسین ، النصره و داعش را در کارنامه خود دارد توانست در سال ۸۸ مانع به ثمر نشستن نقشه شوم عده ای فرصت طلب که قصد براندازی نظام مقدس جمهورے اسلامی را داشتند گردد و با فرماندهی خود ۵۰۰۰ نفر از پیاده نظامان کودتای مخملی سال ۸۸ را شناسایی و کنترل نماید.

 

آنان نمے توانند لحظه ای یاد و نام سردار پُر افتخار شهید همدانی را به فراموشی بسپارند چرا که آتش فتنه ای را که آنان در خیابان هاے تهران بر پا کرده بودند تا کشور را به آتش بکشانند با تدبیر و درایتی که شهید همدانے داشت توانست توطئه آنها را خنثی گردد و داغ رسیدن به هدفشان را براے همیشه بر دل آنان بگذارد و فریب خوردگان را به دامن انقلاب باز گرداند و مغرضین را ناکام و چشم فتنه را کور کند.

 

فتنه ۸۸ که از سوی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل جهت سرنگونی انقلاب اسلامی طراحی شده بود و توسط عروسڪ های خیمه شب بازی و به گفته نخست وزیر وقت صهیونیست، توسط سرمایه های اسرائیل در ایران به اجرا درآمد امثال سردار همدانی موفق به کنترل و خنثی کردن آن شدند و اجاره ندادند که خواب آشفته و پریشان دشمنان تعبیر گردد.

 

در فتنه ۸۸ شعار آنها ابتدا تقلب در انتخابات بود اما رفته رفته رنگ و بوی شعارهایشان تغییر پیدا کرد و به اعتراف خودشام تقلب رمز آشوبی بود برای به خیابان کشاندن مردم و شعار های آنها بر علیه اصل ولایت فقیه و شعارهای هنجار شکنانه تبدیل شد تا جائیکه عده ای مغرض در روز عاشورا به هلهله و کف و سوت و آتش کشاندن پرچم و بیرق ابا عبدالله الحسین علیه السلام روی آوردند و "میرفتنه" آنها را امت خدا جوی خطاب کرد و همین موجب شد مردم متدین و حزب اللهی ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان سرمایه های اسرائیل وارد کنند و آنها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بیندازند.

 

سران فتنه ۸۸ یکی از عاملین تشدید تحریم ها در کشور هستند و بیشترین و سخت ترین تحریم ها از سال ۸۸ و بعد از فتنه بر ملت تحمیل شد و با اظهارات و رفتارهای خود دشمن را شاد کردند و این سیگنال را به غربی ها دادند تا که فشار ها را بر ملت مضاعف نمایند تا که به خیال خام خود مردم را با خود همراه و هم صدا نمایند و آنها را به کف خیابان ها بکشانند اما مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی به احترام ولایت و خون مقدس شهداء ایستادگی و مقاومت کردند.

 

شهداء جزو خطوط قرمز ملت ایران هستند و اجازه نخواهند داد هر یاوه گویی به ساحت مقدس شهداء توهین و بی حرمتینمایند امید است که دستگاه محترم قضا نیز به این موضوع ورود کنند و مردم مومن و حزب اللهی بار دیگر حماسه ای همچون ۹ دی خلق نمایند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

حجت الاسلام میلاد فرهنگیان روحانی گروه جهادی شهید سلیمانی شهرستان سنقروکلیایی

کد خبر 1205825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha