مشارکت ۷۰ میلیارد تومانی بانک ملی در اشتغال نیازمندان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه بانکها نقش مهمی در زمینه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان دارند، از مشارکت ۷۰ میلیارد تومانی بانک ملی در اشتغال نیازمندان ایلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « رضا طاهری» در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام و معاونین این بانک، اظهار کرد: با توجه به برنامه ها و سیاستهای توانمندسازی کمیته امداد، بانکها مهم ترین اثر گذاری را در زمینه اشتغال زایی و توانمندسازی نیازمندان دارند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بانک ملی از همراهان اصلی کمیته امداد در زمینه اشتغال آفرینی برای نیازمندان و توانمندسازی آنان است انتظار ما این است این بانک همانند سالهای گذشته به همه تعهدات خود در همکاری با امداد و پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان عمل کند.

 

طاهری افزود: بر اساس تفاهم صورت گرفته بانک ملی استان ایلام با اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار در اشتغال آفرینی برای تعداد بیش از 700 نفر از مددجویان کمیته امداد استان مشارکت خواهد کرد.

 

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این نشست، گفت: با توجه به سیاستهای این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ، مددجویان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات خصوصاً  تسهیلات اشتغالزایی هستند.‌

 

یاسمی با عنوان اینکه همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد داریم و از سال ۹۴ تا کنون هرساله به بیش از94 درصد تعهدات اشتغال زایی برای مددجویان عمل کرده ایم تلاش ما این است امسال نیز به همه تعهدات اشتغال زایی برای مددجویان امداد عمل کنیم.

کد خبر 1205840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha