تهیه ۲۰۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند در راستای اجرای پویش «توکاد» در جهرم

زارعی گفت: در راستای اجرای طرح «توکاد» و به همت خیران و نیکوکاران شهرستان جهرم تعداد ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای پویش «توکاد» به همت بسیج دانش آموزی دختران شهرستان جهرم و همکاری آموزش و پرورش این شهرستان، گفت:  این پویش به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت در سال تحصیلی جدید و با هدف توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان محروم اجرایی شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در راستای اجرای این پویش، به همت شهروندان نیک اندیش، خیران، مدیران مدارس و دانش آموزان، مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار، برای خرید بیش از ۲۰۰ بسته لواز التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت در طرح «توکاد» هزینه می شود، اظهار کرد: این طرح به همت گروه جهادی «شهیده معصومه زارعیان» و با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

زارعی بیان کرد:  قیمت تهیه هر بسته در این پویش ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده که دانش آموزان و خیران با پرداخت این مبلغ در کمک به تحصیل هم نوعان کم بضاعت خود سهیم شدند.

 

وی عنوان کرد: محتویات این بسته ها ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی شامل پنج جلد دفتر، ۶ عدد مداد، پاک کن، مداد تراش، ۲ عدد شابلون، بسته مداد رنگی و کیف است.

 

 مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم ادامه داد: همچنین در مقطع متوسطه نیز اقلامی همچون چهار عدد دفتر، هفت عدد خودکار، ۲ عدد مداد، پاک کن، گونیا، نقاله، خط کش و کیف است.

 

 

کد خبر 1206078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha