معاون فرهنگی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان منصوب شد

سیدمحمدعلی حسینی به عنوان معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد این استان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، طی حکمی از سوی سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، سیدمحمدعلی حسینی به عنوان معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد این استان منصوب شد.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در حکم انتصاب معاون فرهنگی این نهاد آورده است: با عنایت به کسب تجارب مفید در مسئولیت‌های قبلی، به موجب این حکم، جنابعالی به سمت معاون امور فرهنگی در نهاد مقدس خدمتگزار و انقلابی کمیته امداد منصوب می‌گردید.

 

در ادامه آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی و تحت توجهات و عنایات حضرت ولی عصر(عج) با بهره‌گیری از اصول و ارزش‎های اسلامی در راستای اهداف کمیته امداد امام (ره) مطابق سیاست‌های اجرایی این نهاد بیش از پیش موفق باشید.

 

در این حکم بر خدمت بیش از پیش به محرومان و نیازمندان در جهت سلامت و استحکام خانواده‌ها، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها، خوداتکایی، تحقق اهداف برنامه پنج ساله ششم و رسیدگی به خانواده‌های مددجو همراه با تقویت باورهای دینی آنان تأکید شده است.

 

پیش از این، مجیدرضا دهمرده عهده‌دار این مسئولیت بود که از فروردین‌ماه سال‌جاری به سِمت قائم مقام کمیته امداد استان ارتقاء یافت.

کد خبر 1206529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha