آغازاردوی جهادی درمان به همت جوانان حیدر کراردر تبریز

عهدی گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)،گروه فرهنگی،جهادی جوانان حیدرکرار با همکاری معاونت اردوی جهادی کانون فطرت تبریز درحال برگزاری می باشد.

«رضا عهدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)؛از اردوی جهادی درمان به همت گروه جهادی جوانان حیدرکرار در منطقه مارالان با همکاری کانون فطرت تبریز خبر داد.

مسئول گروه جهادی جوانان حیدرکرار مسجد حضرت علی اصغر تبریز همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گروه جهادی جوانان حیدرکراربا همکاری کانون فطرت اقدام به ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در مدرسه زمزم نمودند که در قالب این طرح خدمات پزشکی رایگان به اهالی منطقه در حال ارائه می باشد.

با بیان اینکه پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، پیراپزشک در این اردوی جهادی درمان همکاری و فعالیت دارند، گفت: این مجموعه در شیفت بعدازظهر خدمات دندانپزشکی،پزشک متخصص و عمومی،روانشناسی،مشاور تغذیه و رژیم درمانی را ارائه می‌دهد.

مسئول گروه جهادی با اشاره به اینکه این طرح در منطقه مارالان تبریز در حال اجرا می باشد،خاطرنشان کرد:مراجعه کنندگان می توانند جهت نوبت دهی با شماره همراه ۰۹۳۵۷۹۶۳۹۲۳تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1206594

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha