نصیرالاسلامی؛ پروژه خلیج فارس مهم ترین طرح عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج مهمترین طرح عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش موقوفات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» اظهار کرد: پروژه خلیج فارس در شش طبقه ساخته می‌شود که سه طبقه از این پروژه به پارکینگ با ظرفیت بیش از ۳۳۰ اتومبیل اختصاص می‌یابد و طبقات دیگر در قالب واحد‌های تجاری،اداری و ... ساخته می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افتتاح این طرح برای بیش از هزار نفر شغل بصورت مستقیم یا غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامیگفت: موقوفه محمدحسین طاهری در میدان هفت تیر شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۳۴۰۰مترمربع و در سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در حال اجراست که خوشبختانه عملیات سفت کاری پارکینگ آن به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زیربنای کل پرث18300مترمربع و  مساحت کل طبقات پارکینگ 10200 مترمربع خواهد بود تاکید کرد: با نصب تاسیسات روشنایی و مکانیکی، پارکینگ پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تکمیل این پارکینگ گره ترافیکی شهر یاسوج حل خواهد شد که امید می‌رود با مشارکت بخش خصوصی شاهد تکمیل تاسیسات مکانیکی و برقی آن باشیم و سریعتر مورد بهره‌برداری  قرار بگیرد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در رابطه با عملیات واحدهای تجاری نیز گفت: با رایزنی به عمل آمده با نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف وامورخیریه عملیات واحد تجاری موقوفه بزرگ خلیج فارس نیز بزودی آغاز  می‌شود.

وی ادامه: جلسه ای با حضور آقایان دکتر حاجیان، مهندس الهی و مهندس فروتن جهت نهایی شدن بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت بنیاد توسعه موقوفات در این پروژه بزرگ اطلاع داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقرر شد نوع همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد توسعه موقوفات کشور مشخص شود و ان شاء الله شاهد آغاز به کار این پروژه بزرگ باشیم . و در مورد راه اندازی پارکینگ پروژه خلیج فارس که مردم انتظار خدمات رسانی آنرا دارند باید گفت: با توجه به قوانین شهرداری و همچنین سلامت و امنیت مردم و این پروژه تا اتمام پروژه تجاری از جهت قانونی امکان استفاده از پارکینگ وجود ندارد.

کد خبر 1207561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha