بیش از ۹ هزار متقاضی در طرح مسکن ملی ثبت نام اولیه شدند

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: در طرح مسکن ملی این شهرستان، ۹ هزار و ۳۶۶ نفر ثبت نام اولیه شدند.

«بلال اکبرپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: در طرح مسکن ملی شهرستان، ۹ هزار و ۳۶۶ نفر ثبت نام اولیه شدند که از این تعداد ۴ هزار و  ۸۰ نفر افتتاح حساب کرده و پالایش شدند و از این تعداد، هزار و ۳۷۳ نفر آورده اولیه خود را بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال واریز کردند.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان عنوان کرد: در این طرح، هزار و ۱۷ نفر تایید نهایی شده ولی افتتاح حساب صورت نگرفته است.

 

اکبرپور خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۲۶۸ متقاضی مسکن ملی این شهرستان انصراف و رد درخواست دادند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۷۵ نفر رد درخواست، ۷۸۲ نفر انصراف و ۱۱ نفر حذف شدند.

 

وی تصریح کرد: سهمیه شهرستان برای نهضت ملی مسکن، ۶ هزار و ۹۰۰ واحد طی ۴ سال است و ۴۶ هزار سهمیه وام خودمالکی است که تاکنون از این تعداد، هزار و ۵۶۰ مورد معرفی به بانک مسکن و ملت  شده اند، افرادی که سند مالکیت و پروانه ساخت داشته باشد برای ساخت هر واحد مسکونی سه میلیون ریال وام به آنان پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به زمین نهضت مسکن ملی بیان کرد: در این راستا، ۸۴ هکتار زمین واقع در محل میدان معلم با ۱۹۱ مالک توافق صورت گرفته که منتظر تبصره ماده یک جهاد کشاورزی و تغییر کاربری هستیم تا به زودی عملیات آغاز شود.

 

در نیمه اول فروردین ۱۴۰۱، عملیات اجرایی و کلنگ زنی دو هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

 

 

کد خبر 1207765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha