اعلام نتایج آزمون ورودی و فرایند انتخاب برگزیدگان دوره «مدرسه تابستانی اطلاع‌یابی»

نتایج آزمون ورودی و فرایند انتخاب برگزیدگان دوره حضوری «مدرسه تابستانی اطلاع‌یابی» با درنظر گرفتن سهمیه هر استان و بر اساس بالاترین نمره آزمون ورودی همراه با اعمال امتیازهای سوابق آموزشی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نفرات برگزیده آزمون ورودی دوره «مدرسه تابستانی اطلاع‌یابی» با توجه به سهمیه هر استان، بر اساس بالاترین نمره آزمون ورودی همراه با اعمال امتیازهای سوابق آموزشی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

طبق آمار اعلام شده؛ در مرحله اول ۶۱ نفر از منتخبان این دوره برای شرکت در دوره حضوری انصراف دادند که در مرحله بعدی وضعیت آموزشی افراد ذخیره با رعایت معیارهای در نظر گرفته شده مجدداً بررسی و جایگزین شدند. بدین‌ترتیب ۱۰۰ فراگیر ( ۵ نفر از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، فارس و خراسان‌رضوی؛ ۴ نفر از استان‌های خوزستان، کرمان و مازندران و یزد؛ ۳ نفر از آذربایجان‌غربی، زنجان، کرمانشاه، گیلان و همدان و سایر استان‌ها ۲ نفر) در این مدرسه تابستانی حضور خواهند داشت.

برگزیدگان بعد از گذراندن دوره مجازی از تاریخ ۲۲ مردادماه تا تاریخ ۹ شهریورماه بر روی سامانه یادگیری الکترونیکی آمورش نهاد در دوره حضوری که در شهر تبریز به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی و با همکاری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

دوره حضوری مدرسه تابستانی در دو مرحله و هر مرحله با حضور ۵۰ نفر از فراگیران به ترتیب از استان‌های اردبیل، ‌ البرز، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، زنجان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان در تاریخ‌های شنبه ۱۲ تا دوشنبه ۱۴ شهریور (دوره اول) ‌ و از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، هرمزگان و یزد در تاریخ‌های سه‌شنبه ۱۵ تا پنج‌شنبه ۱۷ شهریور (دوره دوم) تشکیل می‌شود.

گفتنی است، مدرسه‌های تابستانی یک قالب آموزشی جهانی است که برگزاری آموزش‌های تخصصی را در بازه زمانی کوتاه فراهم می‌کند. این دوره‌ها به مباحث نظری محدود نمی‌شود و در واقع آموزش به‌صورت عملی نیز ارائه می‌شود. «مدرسه تابستانی مهارت‌های اطلاع‌یابی» دومین مدرسه تابستانی است که نهاد برگزار می‌کند. اولین آن «مدرسه تابستانی خواندن» بود که در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵برگزار شد.

کد خبر 1207845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha