به مناسبت هفته دولت ۹۷ پروژه با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در خمام به بهره برداری می رسد

جوشن از بهره برداری ۹۷ پروژه با ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان اعتبار در شهرستان خمام به مناسبت هفته دولت خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسفندیار جوشن» امروز(یکشنبه،31 مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شهدا خدمت به مردم را عبادت می دانستند افزود: مدیران باید توجه به این مساله را سرلوحه کار خود قرار دهند و در هفته دولت به تکالیف محوله عمل کنندو خدماتی را که از سوی دولت ارائه می شود به گوش مردم برسانند .

فرماندار خمام گفت: ارتقا این شهرستان از اهداف عالیه فرمانداری بوده لذا برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش می کنیم و از ادارات شهرستان می خواهیم اعتبارات به جا مانده از سال گذشته را جذب و پروژه های نیمه تمام را تمام کنند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی یکی از مشکلات اساسی این شهرستان و کشور است تصریح کرد: در این شهرستان 35 میلیارد تومان وام برای اشتغالزایی تعلق گرفته است.

وی  به رشد 10 درصدی اعتبارات خمام طی یکسال گذشته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 97 پروژه در شهرستان خمام با 38 میلیارد و 908 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسد .

در این شهرستان بطور میانگین هر 6 ماه چهار میلیارد تومان پروژه اجرا می شود که مهمترین آنها چهار پروژه راهداری با 10 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار، 41 عنوان پروژه دهیاری ها با هفت میلیارد و 253 میلیون تومان اعتبار، 16 پروژه آب و فاضلاب با 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار، یک پروژه اداره برق با یک میلیارد و 734 میلیون تومان اعتبار و یک پروژه بنیاد مسکن با یک میلیارد و 390 میلیون تومان اعتبار می باشد.

کد خبر 1208125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha