طرح «نذر زائر» ویژه راهپیمایی اربعین در کاشان اجرا می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از اجرای طرح «نذر زائر» ویژه اعزام خانواده های بی بضاعت به عراق جهت راهپیمایی اربعین خبر داد.

محسن حمیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طرح «نذر زائر» ویژه اعزام و حضور مددجویان در راهپیمایی اربعین در کربلای معلا در کاشان اجرا می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان افزود: در قالب این طرح با مساعدت خیران و نیکوکاران، امکان سفر به کربلا و زیارت حرم امام حسین(ع) برای تعداد قابل توجهی از خانواده‌های مددجویان کم درآمد فراهم می شود.

 

حمیدی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تقویت بنیه‌های دینی افراد بی بضاعت و همچنین ترویج مبانی اسلام و ارزش‌های الهی است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان تاکید کرد: کمک مردم و خیریان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین می‌تواند گام مثبتی برای افزایش بینش نیازمندان از واقعه کربلا باشد.

 

حمیدی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان کاشان می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد یا با واریز وجه نذورات خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۷۱۴۷ به نام «عام اکرام ایتام و محسنین» در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان افزود: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان به شماره ۰۳۱۵۵۴۵۱۵۴۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1208579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha