افتتاح ۱۴۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در زنجان

خالقی از افتتاح ۱۴۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۱ پروژه عمرانی، ۱۵ برنامه سرمایه گذاری و ۶۸ طرح و پروژه روستایی و دهیاری خواهد بود که مجموع اعتبارات آن ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرماندار شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: هر ملتی در تاریخ خود فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد و در بسیاری از کشورها این فراز و نشیب‌ها به دلیل خسارات وارده هم به لحاظ مالی و معنوی، نقطه عطف منفی و تاریکی را رقم زده و در صفحات مختلف تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

 

پرویز خالقی با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی افراد موثری برای نظام جمهوری اسلامی بودند و ماندگاری این شهیدان برای انقلاب بسیار مثمر ثمر بوده و خواهد بود، گفت: با شهادت این بزرگواران موج بسیار عظیمی از ماندگاری و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی آفریده شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگی که علیه نظام مقدس جمهوری در عرصه‌های مختلف شکل گرفته است برای همه محسوس و قابل لمس است، عنوان کرد: این جنگ ترکیبی بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ قبلی است و باید همه در مدیریت آن هوشیار باشند تا به پیروزی دست یابیم.

 

خالقی با بیان اینکه دشمن با استفاده از تکنولوژی‌های به روز می‌خواهد به هدف خود دست یابد، گفت: این نظام از مراحل بسیار سختی از جمله جنگ، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحریم‌هایی ظالمانه و... نیز عبور کرده و خواهد کرد و همچنان هم  با هدایت رهبری فرزانه و همراهی مردم همیشه در صحنه ایستاده و خواهد ایستاد.

 

وی ادامه داد: از دستگاه‌های فرهنگی و دیگر دستگاه‌هایی که در حوزه فرهنگی قدم و قلم می‌زنند این انتظار می‌رود که  فعالیتشان را بیشتر گسترش بدهند و در حوزه جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است اقداماتشان را دو چندان کنند.

 

خالقی در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصتی است تا مسؤولان توقف کرده و به پشت سر نگاه کنند تا میزان عملکرد و موفقیت‌های خود را بسنجند تا ببینند مسیر انتخابی را چگونه طی کرده‌اند و در کجای مسیر قرار گرفته‌اند.

 

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه به پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: برای این هفته ۱۴۴ پروژه تهیه و تنظیم شده است که از این تعداد  ۶۱ پروژه عمرانی، ۱۵ برنامه سرمایه گذاری و ۶۸ طرح و پروژه روستایی و دهیاری خواهد بود که مجموع اعتبارات آن ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 1208658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha