دیدار مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان با جانباز جنگ تحمیلی« مجید جلالی»

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولان با رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی «مجید جلالی» دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، در دومین روز از هفته دولت، دکتر محبی مدیر کل استاندارد استان به اتفاق همکاران اداره کل و همراهی فیاض سرهنگ دوم پاسدار جانشین سازمان بسیج کارمندان استان با رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی مجید جلالی مسئول روابط عمومی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدان بهمنی اداره کل دیدار نمودند.


دکتر محبی در حاشیه دیدار ضمن تسلیت شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دولت گفت: دلجویی از عزیزان جانباز و خانواده های آنها، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند.

 

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

 

در ادامه جانشین سازمان بسیج کارمندان استان گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را علاوه بر احترام، به نوعی توجه به خود و همکاران دانست و اضافه کرد:خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند.

 

و در ادامه گفت: اینکه جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدار ها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس برای ماست۔

در پایان این دیدار از مجید جلالی با اهدای لوح تقدیر و هدایا توسط مدیر کل استاندارد استان تجلیل گردید.

 

کد خبر 1209201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha