اجرای نمایش  «خرابه شام»  در مساجد استان مرکزی

رجبی از اجرای نمایش « خرابه شام» به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) در مساجد سطح شهر اراک خبر داد.

« ابوالفضل رجبی»  ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و اربعین حسینی از اجرای نمایش خرابه شام خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به یاری خداوند، مجوز اجرای نمایش «خرابه شام» در مساجد سطح شهرستان اراک از اداره کل ارشاد  اخذ شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج)، مسجد صاحب الزمان (عج)، افزود: مساجد، هیات امنا، کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیجی که درخواست اجرای این نمایش را در مسجد خود دارند می توانند جهت  اجرای برنامه  در مساجد با مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج)۰۹۱۸۶۹۳۵۲۱۰رجبی  هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

 

وی با بیان اینکه، مسئول گروه نمایش جناب آقای احمدی هستند،  ادامه داد: این نمایش ،ماجرای  حضرت رقیه سلام الله در خرابه ی شام هست.

 

رجبی ادامه داد: این نمایش به دعوت مساجد داوطلب تا اربعین حسینی قابل اجرا است و گروه نمایش ما با دعوت مساجد برای اجرا به مساجد متقاضی اعزام می شوند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج)  مسجد صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه بازیگران گروه نمایش خرابه شام نوجوانان هستند، بیان کرد: این نمایش با هدف ترویج فرهنگ دینی، قیام عاشورا، اهداف قیام عاشورا، مصائب وارده بر اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین وقایعی که بر حضرت رقیه (س) وارد شده است برگزار می شود.

کد خبر 1209798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha