تاکید استاندار گیلان بر لزوم فعال شدن کارگروه های گردشگری در فرمانداری ها

عباسی با تاکید بر لزوم فعال تر شدن کارگروه گردشگری در فرمانداری های استان گیلان گفت: توسعه گردشگری بعنوان عاملی برای احیای روستا و فرهنگ آن به شمار میرود و می تواند از مهاجرت جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «اسدالله عباسی » در ادامه افتتاح برنامه‌های هفته دولت در رضوانشهر در جمع خبرنگاران به جایگاه ویژه ای شهرستان رضوانشهر در حوزه گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال بهره مند شد و از سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری حمایت کرد.

 

استاندار گیلان ادامه داد: از فعالان اقتصادی که گیلان را به عنوان هدف سرمایه گذاری انتخاب کنند، حمایت می کنیم و هیچ مانعی در این مسیر وجود ندارد.

 

عباسی با تاکید بر لزوم فعال تر شدن کارگروه گردشگری در فرمانداری های استان گیلان اظهار داشت: توسعه گردشگری بعنوان عاملی برای احیای روستا و فرهنگ آن به شمار میرود و می تواند از مهاجرت جلوگیری کند.

 

به گفته وی توجه به امر گردشگری و تولید صنایع دستی بومی نقش موثری در ارتقا همه جانبه روستاها و اشتغال دارد.

 

عباسی یاد آوری کرد: اشتغال پایدار برای بومیان منطقه با توسعه گردشگری و صنایع دستی حاصل می شود  همچنین باید دو مزیت کشاورزی و گردشگری استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان و فعالان حوزه سرمایه گذاری قرار گیرد.

کد خبر 1209927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha