زنجان در طرح نهضت ملی مسکن از استان های پیشرو در کشور است

رحیمی گفت: استان زنجان رتبه نخست کشوری را در تامین زمین و ساخت مسکن به خود اختصاص داده است و امروز همزمان با ساخت مسکن، احداث مدرسه، پارک و واحدهای تجاری مورد نیاز این واحدها شروع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وزیر دادگستری استان زنجان در آیین کلنگ زنی 11400 واحد مسکونی و احداث هفت باب مدرسه در شهرک های جدید الاحداث حاشیه پروژه اقدام ملی و عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی به شعارهای دولت سیزدهم در خصوص نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: بسیاری شبهه دارند که آیا این مهم محقق می شود یا خیر.

 

رحیمی به همت خدمتگزاران دولت برای ساخت مسکن در جای جای این کشور اشاره کرد و افزود: همدلی و هم افزایی بین مدیران دستگاه های اجرایی در استان زنجان موجب پیشبرد امور در این استان شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای مهم و اولیه بشر محسوب می شود، دولت سیزدهم وظیفه خود می داند تا این نیاز اولیه و مهم را تامین کند.

 

این مسئول بر اهمیت پیوست های فرهنگی پروژه های مسکن تاکید کرد و گفت: همزمان با ساخت مسکن، پروژه های جانبی از جمله ساخت پارک، مدرسه و کتابخانه در کنار آن لازم است.

 

رحیمی ادامه داد: استان زنجان رتبه نخست کشوری را در تامین زمین و ساخت مسکن به خود اختصاص داده است و امروز همزمان با ساخت مسکن، احداث مدرسه، پارک و واحدهای تجاری مورد نیاز این واحدها شروع می شود.

 

کد خبر 1210037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha