آیت الله ناصری عمر خود را صرف تبلیغ و ترویج معارف ناب اسلامی کرد

حجت الاسلام شاهرخی در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله ناصری دولت آبادی گفت: این عالم برجسته عمر خود را در تبلیغ و ترویج معارف ناب اسلامی و تعلیم و تربیت اخلاقی سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «احمدرضا شاهرخی» امروز(6 شهریور) آمده است: ارتحال عالم ربانی، فقیه پارسا و استاد جلیل القدر، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری موجب تأثر و تالم گردید.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: آن عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق، سال‌های متمادی با عنایات حضرت حق و توسل واقعی به حضرت ولی عصر (عج) به تبلیغ و ترویج معارف ناب اسلامی و تعلیم و تربیت اخلاقی طلاب حوزه علمیه پرداخت و عاشقان حضرت امام عصر (عج) را از معارف مهدوی سیراب نمود.

 

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه اصفهان و مردم شهید پرور آن دیارو ارادتمندان و علاقه مندان به آن مرحوم به ویژه بیت مکرم، فرزندان گرامی تسلیت عرض نموده.

 

آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان روز گذشته (جمعه ) دریکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت.

 

آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد، پدر او حجّت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدباقر ناصری‏ و در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

 

حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج)، حوزه علمیه صاحب‌الزمان (عج)، حوزه علمیه نرجس خاتون (س)، مرکز دیجیتال حضرت، ولی‌عصر در دولت‌آباد و موسسه تحقیقات نجوم اسلامی ازجمله مراکز دینی زیر نظر این استاد حوزه بود.

 

آیت‌الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارکت جدی داشت و ازجمله این اقدامات می‌توان به تلاش برای ایجاد مرکز درمانی حضرت ولیعصر، بخش دیالیز بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، بخش دیالیز بیمارستان محمد میمه و اورژانس شبانه‌روزی دولت‌آباد اشاره کرد.

 

آب حیات (مجموعه سخنرانی درباره امام عصر)، در امتداد نور (مجموعه سخنرانی درباره آیات تأویل شده به حضرت، ولی‌عصر و آخرالزمان)، رسم بندگی (فرازهایی از خطبه بلند حضرت امیرالمؤمنین در مورد حالات و خصوصیات اخلاقی متقین) و سخن دوست از تالیفات و آثار به‌جامانده از آیت‌الله ناصری است.

کد خبر 1210052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha