رسانه ها الزامات حاکمیت و هم خواسته های به حق را بیان کنند/ اهل قلم نباید قومیتی حرف بزنند

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه یکی از اهل قلم نباید قومیتی حرف بزنند، گفت: ما باید مواظب باشیم تا پازل دشمن را کامل نکنیم.

حجت الاسلام «نورعلی دیلم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: رسانه تفریبی می تواند هم الزامات حاکمیت و هم نگاه حاکمیت را به استان منتقل کند و از آن طرف خواسته های به حق اهل سنت را می توانند مطرح کنند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه باید الزامات حاکمیت و هم خواسته های به حق و قانونی را بیان کنیم، افزود: بر اساس شایسته سالاری، توانمندی و حقی که دارند رسانه ها هم می توانند در این راستا کمک کنند.

 

وی ادامه داد: حوزه رسانه می تواند به موضوع وحدت و دوری از تفرقه کمک کنند.

 

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه اهل قلم نباید قومیتی حرف بزنند، گفت: ما باید مواظب باشیم تا پازل دشمن را کامل نکنیم و این وحدت و همدلی که دکترین امام و رهبری است.

 

وی افزود: این مسئله را امام راحل از سال 41 به بعد و مقام معظم رهبری مطرح کردند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی فقط توسط شیعه ها ایجاد نمی شود، اظهارداشت: برای تشکیل تمدن نوین اسلامی باید همه جهان اسلام کنارهم باشند و اما ایده پرداز و رهبری آن ایران است. تا بر اساس اسلام و سنت و رهبری پیامبر (ص) ایجاد کنیم و کنار هم باشیم.

 

حجت الاسلام دیلم گفت: رسالت خبررسانی سالم، صادقانه، دقیق و پاک و دور از حب و نفس فکری و جناحی و قومیتی است.

 

وی با بیان اینکه اگر معارف دین به ما رسیده است قطعا به خاطر روایت و راوی گری ها بوده است، افزود: داشتن این معارف به دلیل به واسطه این افرادی است که خبررسانی کردند و همه این بزرگواران راوی بودند و آن را نقل کردند.

 

کد خبر 1210218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha