تدارک مفصل مسجد چهارده معصوم(ع) برای جاماندگان اربعین

حجت‌الاسلام مظلومی از همکاری مسجد چهارده معصوم(ع) در برگزاری همایش «جاماندگان اربعین» خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پذیرایی و اقامه نماز باشکوه جماعت از برنامه‌های این خانه خدا در این همایش است.

حجت الاسلام والمسلمین «علی مظلومی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک مومنانه اهالی مسجد چهارده معصوم (ع) (واقع در تهران، خیابان فدائیان اسلام، خیابان شهرداری، خیابان سیزدهم) به نیازمندان در دهه اول ماه صفر انجام شد، اظهار کرد: خیریه این مسجد به این منظور ۶۰ بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند تحت پوشش خود توزیع کرد. فعالیت دیگر این مسجد در ماه صفر برگزاری سخنرانی مذهبی و مداحی در ظهرهای این ماه، پس از اقامه نماز عصر است.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) در ادامه درباره فعالیت های این مسجد به مناسبت اربعین حسینی، گفت: گروهی از اهالی این مسجد طبق سنوات پیشین در پیاده روی اربعین شرکت می کنند. علاوه بر این، در برگزاری همایش جاماندگان برای آنها که امکان حضور در پیاده روی اربعین را نیافته اند، همکاری می کنیم.

 

وی در ادامه گفت: مسجد چهارده معصوم(ع) جزء مساجدی است که در مسیر همایش بزرگ جاماندگان پیاده‌ روی اربعین حسینی واقع شده است و به همین دلیل امسال نیز ایستگاه صلواتی برپا و از ساعت شش صبح تا هر زمان که عزاداران و محبان اهل بیت(ع) در خیابان فدائیان اسلام باشند، از آنها پذیرایی می کند.

 

مظلومی در ادامه گفت: شربت، شیرینی و آب در طول زمان حضور مردم در مسیر همایش بزرگ جاماندگان پیاده‌ روی اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) تا شهر ری میان مردم توزیع و با بیش از دو هزار ساندویچ الویه در دو نوبت صبح و ظهر از این افراد پذیرایی می شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، نماز جماعت ظهر با تلاش اهالی مسجد چهارده معصوم (ع) در کنار ایستگاه صلواتی این مسجد در مسیر همایش بزرگ جاماندگان اربعین حسینی اقامه می شود. ما هم در برگزاری این مراسم و هم در همه نوع خدمت رسانی به مردم ملزومات بهداشتی را رعایت و بیش از هزار عدد ماسک میان مردم توزیع می کنیم.

کد خبر 1210471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha