افتتاح ۵۴پروژه توزیع برق شهرستان اراک با حضور استاندار

۵۴ پروژه هفته دولت با اعتباری بالغ بر۸۶۰میلیارد ریال امروز (۷ شهریور) با حضور استاندار استان مرکزی به بهره برداری رسید‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» در آیین افتتاح پروژه های توزیع برق شهرستان اراک، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت است، گفت: دولتمران باید در این هفته به اطلاع رسانی و روشنگری در جامعه پرداخته و دستاوردها و اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم برای برای مردم بازگو کنند.

 

استاندار استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، افزود: راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بعد از ۴۱ سال از شهادت ایشان، اخلاص در کار، خدمت صادقانه، ایمان به خدا و ساده زیست بودن است.

این مقام مسئول صنعت برق را یکی از حساس ترین صنایع دانست و گفت: این صنعت در استان مرکزی که استان صنعتی و کشاورزی است از اهمیت مضاعفی برخوردار است،توزیع برق استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت سیزدهم ،مجدانه در روند توسعه استان گام برمی دارد.

 

گفتنی است، احداث و اصلاح خروجی فیدرهای ۲۰کیلوولت پست های فوق توزیع اراک ۶،۸ و ۱۰،احداث و اصلاح شبکه های توزیع برق به طول ۸.۵کیلومتر با جابجایی ۹۶ اصله پایه روستایی،احداث و اصلاح شبکه های توزیع برق به طول ۵۷کیلومتربا جابجایی ۳۲۸اصله پایه در اراک و تبدیل ۸۳۰دستگاه چراغ فرسوده با چراغ ال .ای ‌دی را از جمله طرح های افتتاح شده توزیع برق اراک به صورت نمادین در هفته دولت بود.

کد خبر 1210623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha