حمایت دولت سیزدهم فرصتی برای رشد بخش تعاون است

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: ما کنشگران و فعالان اقتصادی بایستی از فرصت حضور دولت سیزدهم و دیدگاه‌های رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی در خصوص تعاون و اعتقاد ایشان به تعاون، نهایت استفاده را در جهت رشد و تعالی تعاون ببریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهمن عبداللهی در آئین افتتاح نمایشگاه رسم تعاون در محل برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: ما فعالان اقتصادی و کنشگران باید از این فرصت برای رشد بخش تعاون به نحو احسن استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از احکام و برنامه ها و قوانین مرتبط با بخش تعاون تاکنون به مرحله اجرا درنیامد ادامه داد: مجلس قوانین خوبی وضع کرده است اما در عمل به طور کامل و شایسته توسط دستگاه های اجرایی عملیاتی نشده است.

 

عبداللهی ابراز امیدواری کرد که سند بخش تعاون که نزدیک به ۹سال متوقف مانده است، اجرا شود و مطمئن هستیم که اجرای احکام این سند، می تواند جهشی در بخش تعاون را موجب شود.

 

وی تاکید کرد: با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری اجرا این سند هستیم که امیدواریم در فرصت استقرار دولت محترم سیزدهم، منتج به نتایج خوب و مبارکی برای بخش تعاون شود و آن اهدافی که مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مدنظر داشتند، در این دولت به طور محسوس و ملموس محقق شود.

 

گفتنی است، نمایشگاه رسم تعاون در ایام هفته تعاون( تا ۱۳ شهریورماه۱۴۰۱) از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل برج میلاد در حال برگزاری است توانمندی ها و آخرین دستاوردهای بخش تعاون را به عموم مردم معرفی می کند.

کد خبر 1210883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha