سیاست وزارت اقتصاد اعطای تسهیلات بانکی برای تدوام فعالیت واحدهای تولیدی است

حسینی با بیان اینکه در هفته دولت در اعطای تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان تسریع شده است، گفت: در هفته دولت ۳۵هزار نفر وام قرض الحسنه دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « سید عباس حسینی » امروز ( پنجشنبه، ۱۰شهریور) در حاشیه بازدید از کارخانه خاور و فومنات گفت: سیاست وزارت امور اقتصاد و دارایی، حمایت از تولیدکنندگان و اعطای تسهیلات بانکی برای تدوام فعالیت واحدهای تولیدی است.

 

معاون امور بانکی وزارت اقتصاد و دارایی، ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان، تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی است تا با حضور در میان مردم، از نزدیک با مشکلات مردم و واحدهای تولیدی و کارخانه ها آشنا شده و برای رفع مشکلات آن تلاش کنیم.

 

حسینی مهمترین هدف دولت را حمایت از واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: کمک به بخش اشتغال و تولید کشور و پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه از اهداف وزارتخانه است و طبق آمار دریافت شده در فاصله هشت روز هفته دولت، ۳۵هزار نفر که پرونده درخواست تسهیلات آنها تکمیل بوده است، توانسته اند از وام های قرض الحسنه بهره مند شوند.

 

معاون امور بانکی وزیر اقتصاد افزود: از بهمن ماه سال گذشته تا امروز ۲۰ هزار میلیارد تومان از شبکه بانکی برای ۶۰۰ هزار نفر تسهیلات خرد پرداخت شده است و هرکس که پرونده دریافت وام را تکمیل کرده بوده و در نوبت است، می تواند برای دریافت به شعب مربوطه برود.

 

حسینی همچنین گفت: سیاست دولت حمایت از ظرفیت های تولیدی و کمک به حوزه اشتغال است و طبق دستور رئیس جمهور، هر واحد تولیدی که در تنگنا قرار دارد، می باید از این واحدها پشتیبانی و کمک مالی گردد.

 

گفتنی است، معاون امور بانکی وزیر اقتصاد و دارایی، در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی گیلان، از نساجی ایران پوپلین گیلان، ریسندگی خاور، ریسندگی و بافندگی فومنات و شرکت ایحا گستر شمال بازدید می کند.

کد خبر 1211706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha