مسابقه نقاشی ویژه حضرت رقیه سلام الله علیها

باقری، از برپایی مسابقه نقاشی برای حضرت رقیه(س) به مناسبت شهادت ایشان در کانون ایمان نیم ور خبر داد.

«محمد باقری» ضمن تسلیت به مناسب شهادت حضرت رقیه (س) به ویژه برنامه شهادت حضرت رقیه (س) به همت کانون فرهنگی،هنری ایمان نیم ور اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شناخت و معرفی حضرت رقیه (س) به کودکان و نوجوان از فعالیت های کانون ایمان نیم ور است که در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی برای بچه ها کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری، ایمان نیم ور، با اشاره به اینکه این مسابقه نقاشی با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شد، افزود: در این مسابقه دختران و پسران سه تا هشت سال برای حضرت رقیه (س) نقاشی کشیده و جایزه گرفتند.

 

وی به برگزاری ویژه برنامه شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) در کانون ایمان اشاره کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان با در دست داشتن نقاشی های خود به همراه والدین در این مراسم شرکت کردند.

 

باقری با بیان اینکه این ویژه برنامه در روز جمعه در زینبیه مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، ادامه داد: این برنامه با هدف شناخت هر چه بیشتر بچه ها از امام حسین(ع)، یاران با وفای امام حسین(ع) واقعه عاشورا و مصائبی که بر اسیران کربلا گذشته و همچنین شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان نیم ور همچنین به مراسم ختم سوره انعام و قرائت زیارت عاشورا نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز با حضور بچه ها برگزار شد و شرکت کنندگان از نوای مداح اهل بیت (ع) کربلایی حسین رجبی بهره مند شدند.

 

وی اضافه کرد: این مراسم به همت و همکاری کانون فرهنگی هنری ایمان و پایگاه مقاومت بسیج کوثر شهر نیم ور برگزار شدو در پایان به شرکت کنندگان در مسابقه جوایزی اهدا شد.

 

 

کد خبر 1212204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha