۴۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آستارا دیدن کردند

رضایی‌پور گفت: در مرداد ماه سال جاری، ۴۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری بندر آستارا دیدن کردند.

«عنایت رضایی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: در مرداد ماه سال جاری، ۴۰۰ هزار گردشگر از  اقصی نقاط کشور از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری آستارا دیدن کردند.

 

رئیس ستاد خدمات سفر بندر آستارا افزود: بیشترین گردشگرانی که در آستارا حضور یافته و از جاذبه‌های این شهرستان دیدن کردند از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، مازندران و شهرهای گیلان بودند.

 

وی با بیان‌اینکه در این مدت دهکده حیران، سواحل، آبشار لاتون و امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شاهد حضور بی‌شمار گردشگران بود، تصریح‌کرد: گردشگران همچنین با حضور در بازار ساحلی و پاساژهای همجوار به خرید پرداختند و شاهد حضور گسترده مسافران در مراکز تجاری بودیم.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه وظیفه همه ما این است که میزبان خوبی برای گردشگران باشیم، گفت: اعضای ستاد خدمات سفر آستارا با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران پای کار هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

فرماندار بندر آستارا صنعت گردشگری را یکی از صنعت‌های درآمدزا و پرسود دانست و خاطرنشان‌کرد: زیرساخت‌های گردشگری در آستارا به منظور درآمدزایی و اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه باید توسعه یابد و در این مسیر نیازمند مشارکت دستگاه‌های ذیربط هستیم.

کد خبر 1212349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha