حضرت زینب(س) پرچمدار جهاد تبیین و تبلیغ

حجت الاسلام میر هاشمی گفت: حضرت زینب(س) بعد از واقعه کربلا پرچمدار جهاد تبیین و تبلیغ بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «سید رضا میرهاشمی» امروز (15 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: ما هر چه داریم از برکت قیام امام حسین(ع) است و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راه نجات انسان ها است.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: جهاد تبیینی که رهبر انقلاب از آن سخن می گویند، در وجود خبرنگاران به خوبی مشخص است چرا که خبرنگاران همواره به اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبیین در جامعه می پردازند.

 

وی با بیان اینکه بعد از واقعه کربلا اولین خبرنگار امام سجاد (ع) بودند و به تبیین قیام امام حسین (ع) و وقایع کربلا پرداختند، ادامه داد: بعد از واقعه کربلا نیز کاروان تبیین و تبلیغ به پرچمداری حضرت زینب سلام الله علیه به وقوع پیوست.

 

حجت الاسلام میرهاشمی با اشاره به اهمیت و ارزش کار خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران باید با قلم و بیان خود زیبایی ها و خدمات و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران را به تصویر بکشند.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: خبرنگاران باید خدمات ارزشمند بیش از 40 سال انقلاب توسط دستگاه ها و ارگان های مختلف را به مردم ولایتمدار، صبور و عزیز ایران اسلامی ارائه دهند و با تبیین و اطلاع رسانی شفاف و به موقع توطئه های دشمنان را که در صدد تخریب ارزش های انقلاب هستند خنثی کنند.

کد خبر 1213365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha