افزایش ۳۰ درصدی سفر زوار اربعین حسینی از مرز‌های کشور

رئیس پلیس راهور گفت: بر اساس رصد میدانی و آمارهای دریافتی، نسبت به روز گذشته ۳۰ درصد افزایش سفر ثبت شده است که از این میزان ۵۵ درصد آن از مرز مهران گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «سید کمال هادیانفر» روز سه شنبه در مرز مهران با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سفر زوار اربعین حسینی از مرز‌های کشور، اظهار کرد: بر اساس رصد میدانی و آمار دریافتی نسبت به روز گذشته ۳۰ درصد افزایش سفر ثبت شده است که از این میزان ۵۵ درصد از مرز مهران، ۳۰ مرز شلمچه، ۱۰ درصد چزابه و ۵ درصد از مرز خسروی  عبور کرده اند.

 

وی با اشاره به بازدید هوایی از امکانات زیر ساختی پایانه مرزی مهران، گفت: پارکینگ شهر مهران ۵۰ درصد اشباع شده و اتوبوسرانی هم زوار را از مهران به پایانه مرزی به سهولت جابجا می کند.

 

سردار هادیانفر افزود: تنها مشکل در پایانه مرزی مهران معطلی کامیون های حامل مواد خوراکی و تجهیزات موکب داران است که تا کنون نتوانسته اند از مرز خارج شوند.

 

وی در خصوص همین موضوع تصریح کرد: از فردا محدودیت عبور همه ماشین‌های سنگین بویژه کامیون و تریلی‌ها از مسیر مهران اعمال می‌شود که باید از محور سومار (کرمانشاه) تردد کنند.

 

رئیس پلیس راهور مدیریت زمان از سوی زوار را مورد توجه قرار داد و گفت: زوار زمان سفر را به ۳ یا ۴ روز قبل از اربعین موکول نکنند و اقامت در عراق را نیز کمتر کنند.

 

سردار هادیانفر بر خدمت رسانی پلیس به زورار تاکید کرد و گفت: فراجا با بکارگیری ۳۰ هزار نفر، امنیت و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی را در دستور کار قرر داده است.

 

رئیس پلیس راهور با اشاره به استفاده ۶۵ درصدی زوار از خودرو شخصی، تردد در مسیر‌های منتهی به مرز‌های شش گانه را روان اعلام کرد و از رانندگان خواست که سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

کد خبر 1213370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha