شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن

«همتی» از شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی چهل‌و‌ پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

«خلیل همتی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌ و‌ پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه روزهای ۱۶ و ۱۸ شهریورماه در استان کردستان برگزار می‌شود.

 

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات سراسری قرآن در امامزاده پیرمحمد سنندج افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی ۱۶ شهریورماه با حضور بانوان برگزیده مرحله شهرستانی و ۱۸ شهریورماه با حضور آقایان برگزار خواهد شد.

 

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان کردستان از شرکت ۹۸ کردستانی در مرحله استانی چهل‌و و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۵۸ نفر آقا و ۴۰ نفر بانو بوده‌اند.

 

 

وی اضافه کرد: مرحله استانی چهل‌و و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امورخیریه در رشته‌های حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان ودعاخوانی برگزار می‌شود.

 

 

همتی با اشاره به اینکه اذان و دعاخوانی به صورت ضبط شده خواهد بود، افزود: برای اولین بار در چهل وپنجمین دوره مسابقات سراسری از شرکت‌کنندگان رشته‌های آوایی در قالب دو سؤال تفسیری آزمون گرفته می‌شود.

 

 

وی یادآور شد: داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی از استان‌های تهران، کرمانشاه، همدان و کردستان خواهند بود.

کد خبر 1213423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha