‌کوچه‌های چهارمحال و بختیاری به نام شهیدان دفاع مقدس مزین شود

حیدری گفت: باید ستادی با حضور دستگاه ‌های فرهنگی و شهرداری ‌ها تشکیل شود و یکی از اقدامات این ستاد نامگذاری کوچه ‌ها به نام شهیدان استان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «غلامعلی حیدری» امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همچنین برخی تمثال شهیدان نیز فرسوده شده است که می‌طلبد در نوسازی آن اقدام کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، اظهار داشت: اگرچه در تمامی ایام سال باید یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شود و فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود اما در هفته دفاع مقدس باید اقدامات ویژه، متنوع و خاصی برگزار شود.

 

 استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اجرای برنامه‌های متفاوت و جذاب در هفته دفاع مقدس امسال، گفت: باید پرچم شهدا در تمامی ادارات استان برافراشته شود و فضای عمومی جامعه مناسب روزهای هفته دفع مقدس باشد.

 

حیدری با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس موضوع مهمی است، تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند در راستای تبیین هرچه بیشتر حقایق و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم کشور نسبت به دفاع مقدس اقبال ویژه‌ای دارند، افزود: باید از این مقبولیت عمومی استفاده و با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و جذاب پیوند بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس را تقویت کرد.

 

حیدری، بهره‌گیری از زبان هنر را از راهکارهای اجرای برنامه‌های موثر در هفته دفاع مقدس دانست و گفت: همچنین باید از خانواده شهدا دعوت شود تا در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور داشته باشند و از این طریق جایگاه خانواده شهدا را گرامی بداریم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های استان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: این برنامه باید باشکوه خاصی برگزار شود.

 

حیدری با تاکید بر دیدار با خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هریک از دستگاه‌ها و نهادهای استان با خانواده شهدا و ایثارگران حوزه کاری خود دیدار کنند و فرمانداران ایجاد اشتغال برای خانواده شهدا را در اولویت قرار دهند.

 

وی ساماندهی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های ضروری استان عنوان کرد و گفت: باید در این خصوص اقدامات بیشتری در استان انجام گیرد و راه دسترسی به گلزار شهدا در استان بهسازی شود.

 

کد خبر 1213790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha