حضور ۴۶۵ زبان آموز در کانون زبان ایران در  زاهدان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به حضور ۴۶۵ زبان آموز در کانون زبان ایران در شهرستان زاهدان، بیان داشت: آموزش در کانون، از سن ۷ سال تمام آغاز می شود و حداکثر سن آموزش محدودیتی وجود ندارد.

معصومه هادی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، پیرامون کانون زبان ایران در زاهدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان  اظهار داشت: امتیاز کانون زبان ایران قبلا برای استان گرفته شده بود اما به دلیل نداشتن ساختمان و فضای آموزشی در یکی از ساختمان های کانون پرورش فکری بخشی را به آن اختصاص می دادیم اما به لطف خدا توانستیم ساختمان مستقل و جدیدی را برای زبان آموزان تهیه و تجهیز کنیم.

هادی تصریح کرد: در کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۸ زبان زنده دنیا: انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، چینی و روسی به صورت مجازی و حضوری تدریس می شود؛ ساختمان مستقل حضوری فقط در زاهدان داریم اما اگر بتوانیم جذب مدرس داشته باشیم در شهرهای دیگر هم شعبه حضوری ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر برای ۴ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی و چینی زبان آموز داریم؛ ضمن اینکه کیفیت کلاس حضوری و مجازی ما یکسان است چون یک فرآیند علمی در آنها طی می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به حضور ۴۶۵ زبان آموز در کانون زبان ایران در شهرستان زاهدان، بیان داشت: آموزش در کانون، از سن ۷ سال تمام آغاز می شود و حداکثر سن آموزش محدودیتی وجود ندارد. سطح و جنسیت زبان آموزان در کانون تفکیک می شود.

وی با بیان اینکه شهریه آموزش در این کانون با تعرفه دولتی است گفت: شهریه کانون زبان ایران نسبت به تمام موسسات آموزش زبان، مناسبت تر است و به لحاظ کیفیت تدریس و محتوای کتاب، استانداردترین آموزش ها را ارائه می دهد.

هادی اظهار داشت:ذکانون زبان ایران برند معتبر آموزش زبان های خارجه در ایران و غرب آسیا است چون روی کیفیت تدریس و محتوای آموزشی تاکید دارد. مدرسین این کانون باید در آزمون کشوری جذب مدرس قبول و مصاحبه شوند و بعد از آن تاییدیه کشوری برای تدریس بگیرند؛ از سوی دیگر کتاب های ارائه شده در کانون زبان را انتشارات کانون پرورش فکری چاپ می کند یعنی خود اساتید نمی توانند هر کتابی را برای تدریس معرفی کنند.

وی با اشاره به اخذ مجوز تافل در این کانون افزود: کانون زبان ایران به جز سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش تنها موسسه ای است که می تواند آزمون تافل بگیرد. برای دوره های تافل و آیلتس در استان ثبت نام انجام می شود اگر به حد نصاب برسد به صورت حضوری و در غیر اینصورت به صورت مجازی به سایر شعب استان یا کشور انتقال داده می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه کانون زبان ایران جای خوبی برای پیشرفت بچه های استان است اظهار داشت: طبق اعلام سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش، بچه های این استان پایین ترین میانگین و نمره کشوز را در دروس زبان انگلیسی و ریاضی دارند شاید یکی از دلایل آن مغفول ماندن موسسات آموزش با کیفیت باشد بنابراین این کانون می تواند در رشد نمره زبان بچه های استان موثر باشد.

کد خبر 1214699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha