ارائه روزانه ۳۵۰۰ دست غذای گرم به زائران اربعین در موکب «الشهیدین»

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: در موکب «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف فارس افزایش پخت برای اطعام روزانه غذا انجام شده و با حدود سه هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم به صورات روزانه در این موکب از زائران اربعین پذیرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (دوشنبه ۲۱ شهریور) با اشاره به خدمات رسانی اداره کل اوقاف استان فارس به زائران حسینی در جمع خبرنگاران گفت: موکب «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف استان فارس به عنوان تنها موکب فعال در مرز خسروی به صورت شبانه ‌روزی و بی وقفه در حال ارائه خدمات به زائران اربعین است.

 

مدیر موکب «الشهیدین» اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: موکب «الشهیدین» اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در مرز خسروی تا چند روز بعد از اربعین هم به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس با اشاره به آغاز بازگشت زوار بیان کرد: خدمات 24 ساعته این موکب که در خاک عراق مستقر شده به زائرانی که از مرز خسروی به عنوان نزدیک ترین مسیر به کربلا و معروف به «راه کربلا» عازم زیارت امام حسین (ع) هستند تا چند روز بعد از اربعین حسینی تداوم دارد.

 

وی ادامه داد: در موکب «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف فارس افزایش پخت برای اطعام روزانه غذا انجام شده است و با حدود سه هزار و 500 دست غذای گرم به صورات روزانه در این موکب از زائران اربعین پذیرایی می شود.

 

حجت الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: نانوایی سیار موکب و دستگاه فلافل ‌زن هم در موکب فعال است و میان ‌وعده ‌های مختلف، آب یخ و خنک، میوه و خرما، کیک، چای و شربت آبلیموی شیراز به زائران ارائه می شود.

 

وی ادامه داد: حدود ۴۰ خادم از ادارات اوقاف استان های فارس و کرمانشاه و از شهرهای خسروشیرین و  خسروی در مرز ایران و خانقین عراق در این موکب به صورت شبانه روزی به زائران خدمت رسانی می کنند.

 

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: یک هیئت متشکل از طلاب اعزامی از قم نیز با حضور در این موکب به ارائه فعالیت های تبلیغی و بیان مسائل شرعی به زائران مشغول هستند.

 

کد خبر 1215258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha