برپایی ۶۵ پایگاه «شور عاطفه ها» در زیرکوه

دلباز گفت: در آ‌ستانه بازگشایی مدارس تعداد ۱۰ پایگاه شور عاطفه ها در سطح شهرستان و ۵۵ پایگاه شور عاطفه ها در مدارس شهرستان زیرکوه به منظور جمع ‌آوری کمک های مردم برپا خواهد شد.

رمضان دلباز در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه در ادامه بیان کرد: به جهت تقارن جشن عاطفه ها با اربعین حسینی امسال مقرر شده است تا این برنامه به نام «شور عاطفه ها» نام گذاری شود.

 

وی با بیان اینکه شور عاطفه ها در سال جاری در آخرین جمعه شهریور ماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می شود، گفت: یکی از رسالت های ما در کمیته امداد حمایت از دانش آموزان محروم در آستانه بازگشایی مدارس است.

 

دلباز با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار و 43 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد زیرکوه هستند، ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا برای تمام این عزیزان بسته های تحصیلی با کمک خیرین آماده شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس بیان کرد: تعداد ۱۰ پایگاه شور عاطفه ها در سطح شهرستان و ۵۵ پایگاه شور عاطفه ها در مدارس شهرستان زیرکوه فعال خواهند بود و تمام عوائدی که در این برنامه جمع آوری شود به دانش آموزان مدارس اهدا خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و نوع دوستی از اهداف شور عاطفه ها است، گفت: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به کارت 6037997950029166 جهت مشارکت در این پویش واریز کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1215753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha