رونق گردشگری کشاورزی در گلستان/ ۱۵ مجوز تا پایان سال صادر می‌شود

ساوری با تاکید بر رونق گردشگری کشاورزی در استان گلستان گفت: تا پایان سال ۱۵ مجوز دیگر در زمینه گردشگری کشاورزی در استان صادر می‌شود.

«محمدجواد ساوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان اظهارکرد: گلستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری از جمله در بخش گردشگری کشاورزی دارد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تاکنون ۲۱ مجوز گردشگری کشاورزی در استان صادر شده که توانسته است برای ۱۸۱ نفر از فعالان و علاقه مندان به این حوزه، شغل ایجاد کند.

 

وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد استقبال کشاورزان و فعالان گردشگری از ایجاد مزارع با هدف گردشگری هستیم و در حال حاضر هم ۱۰۲ نفر متقاضی دریافت مجوز گردشگری کشاورزی در استان هستند.

 

ساوری گفت: پیش بینی ما این است بتوانیم‌ تا پایان سال ۱۵ مجوز جدید برای گردشگری کشاورزی در استان صادر کنیم‌ که برای ۷۴ نفر نیز شغل ایجاد خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: این مزارع در شهرستان های گرگان، رامیان، کلاله، کردکوی، مینودشت، گنبدکاووس و مراوه تپه فعال شده اند و علاوه بر خدماتی مانند عرصه محصولات کشاورزی و انواع میوه و صیفی جات، در زمینه پرورش اسب و دامداری، پرورش ماهی، اسبدوانی و ... فعالیت دارند.

 

کد خبر 1215792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha