حضور کودکان و نوجوانان در محفل قرآنی کانون «کریم آل طاها» شهر بن

نادری بنی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» در مسجد امام حسین (ع) شهر بن برگزار شد.

«جواد نادری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» در مسجد امام حسین (ع) شهر بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم یکی از برنامه های ویژه این کانون است.

 

وی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» هر هفته در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد امام حسین (ع) شهر بن برگزار می شود شرکت می کنند.

 

نادری بنی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد امام حسين (ع) شهر بن برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «کریم آل طاها» مسجد امام حسین (ع) شهر بن ادامه داد: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است.

 

وی ابراز کرد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در کانون «کریم آل طاها» مسجد امام حسین (ع) شهر بن است.

 

نادری بنی اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

کد خبر 1215821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha