تمرکز همه امکانات خصوصا در بخش حمل و نقل بر بازگشت زوار است

کرمی،گفت:در حال حاضر تمرکز همه امکانات خصوصا در بخش حمل و نقل بر بازگشت زوار است، با توجه به ۲۴ ساعته بودن بازگشت زوار از اربعین، مشکلی برای ازدحام ورودی نداریم.

« فریبرز کرمی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد از مرز خسروی،گفت: تاکنون بیش از ۲۲۶ زائر از طریق از پایانه مرزی خسروی به سفر اربعین رفته‌اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: مجموع ترددهای خودرویی در محدوده استان کرمانشاه به بیش از ۷۲۴ هزار دستگاه خودرو رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت مرز خسروی برای خروج را ۱۲ ساعته از ۶ صبح تا ۱۸ و برای بازگشت ۲۴ ساعته است و امروز موج بازگشت زائران در این پایانه مرزی از خروج سنگین‌تر شده است.

 

کرمی تصریح کرد: زائرانی که به کشور باز می‌گردند می‌توانند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به شهر کرمانشاه مراجعه و از طریق پایانه مسافربری شهید کاویانی بلیت مورد نیاز خود را برای بازگشت به شهر خود تهیه کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اظهار کرد: خدمات رسانی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تا بازگشت آخرین زائر اربعین از مرز خسروی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1216451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha