اجتماع  عزاداری جاماندگان اربعین در آران و بیدگل

همزمان با اربعین حسینی پیاده روی و تجمع عزاداران حسینی در ۸ نقطه شهری و روستایی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با اربعین حسینی پیاده روی و تجمع عزاداران حسینی در ۸ نقطه شهری و روستایی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

تجمع سوگواران اربعین در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) با پیاده‌روی هیئات مذهبی از میدان امام حسن(ع) به سمت حرم مطهر آغاز شد و عزاداران در حرم این امامزاده عظیم الشان به سوگواری و عزاداری پرداختند.

 

همچنین سوگواران حسینی در تجمع دیگری، با طی مسیر میدان شهدا، میدان امام خمینی(ره) و میدان هاشم بن علی(ع) در روز زیارتی امامزاده ابراهیم(ع) در حرم مطهر این امامزاده بزرگوار به سوگواری پرداختند. جاماندگان اربعین حسینی در برنامه دیگری از حرم مطهر امامزاده هاشم بن علی(ع) آران و بیدگل تا حرم سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) مشهد اردهال را پیاده طی کردند و در آن مکان مقدس به اقامه عزا پرداختند.

 

تجمع هیئات مذهبی شهر ابوزیدآباد در امامزاده عبدالله(ع)، تجمع عزاداران سفید شهر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد. همچنین تجمع هیئات مذهبی شهر نوش آباد همراه با آیین سوگواری و تعزیه خوانی به همت هیئت حسینی نوش آباد با پیاده روی به سمت زیارت فیض آباد برگزار شد.

 

راهپیمایی جاماندگان اربعین در روستای حسین آباد بخش کویرات آران و بیدگل از گلزار شهدای گمنام روستای قاسم آباد تا حرم شهدای گمنام روستای حسین آباد و راهپیمایی روستای محمدآباد مرکزی از گلزار شهدای محمدآباد مرکزی به طرف امامزاده اسحاق و اسماعیل(ع) این روستا برگزار شد.

 

در طول مسیر راهپیمایی در کلیه این برنامه ها، مداحان اهل بیت(ع) به نوحه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت پرداختند و موکب های پذیرایی هیئات مذهبی به عزاداران، خدمت رسانی کردند.

کد خبر 1216677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha