افزایش ۸۰ درصدی جمع آوری زکات در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه میزان جمع آوری و ساماندهی زکات در استان زنجان ۸۰ درصد افزایش داشته است، گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده استان زنجان در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی امروز در جمع خبرنگاران ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت را مهمترین اولویت این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: تعهد امسال کمیته امداد استان در بحث اشتغالزایی 6500 فرصت شغلی بوده که تاکنون یک هزار و 300 فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یکی از فاکتورهای اصلی در موفقیت طرح‌های اشتغال را ارائه آموزش های مهارتی به جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این بخش نیز قریب به پنج هزار کارجوی مستعد اشتغال  تا پایان سال جاری از آموزش های مهارتی این نهاد بهره مند می شوند.

 

صالحی با اشاره به جمع‌آوری 142 میلیارد تومان مشارکت مردمی در استان زنجان اضافه کرد: میزان جمع آوری و ساماندهی زکات در استان زنجان 80 درصد افزایش داشته و بر اساس ارزیابی انجام شده حائز رتبه پنجم کشوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به تمهید مقدمات لازم جهت راه اندازی کلینیک پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهر زنجان با عنوان کلینیک رز، گفت: با توجه به آسیب پذیری جامعه هدف کمیته امداد، فعالیت چنین مراکزی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

 

کد خبر 1217325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha