تلاش مجمع سلامت کمک به بیماران نیازمند است

رستم زاد گفت: تلاش می شود که مجمع خیرین در جهت تامین نیازهای استان در حوزه تجهیزات پزشکی و برنامه ریزی برای کمک به نیازمندان فعالیت های گسترده ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دکتر «جهانگیر رستم زاد» رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: در  دو سال آینده بتوانیم قدم های مثبتی برای استان برداریم که این امر نیازمند تعامل با همه مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام است.

 

وی با بیان اینکه دایره افراد حاضر در مجمع خیرین سلامت افزایش یابد و موسسات خیریه در این امر شریک شوند تا کارهای بزرگی در استان انجام شود، گفت: نیاز است که از پشتیبانی معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بهره مند شویم.

 

رستم زاد یادآور شد: تلاش می شود که مجموعه مدیران استان دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده ولی فقیه و مجتمع خیرین تعامل ویژه ای ایجاد شود.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان ایلام گفت: همه پزشکان استان برای کمک به حوزه سلامت پای کار بیایند،کمک های خرد مردم  نیز در این راستا تاثیرگذار خواهد بود، از محل مسئولیت های اجتماعی نیز لازم است که شرکت‌های نفتی استان در راستای کمک به حوزه سلامت و افراد نیازمند در حوزه سلامت و بهداشت کمک شود.

 

وی تصریح کرد: تلاش می شود که مجمع خیرین در جهت تامین نیازهای استان در حوزه تجهیزات پزشکی و برنامه ریزی برای کمک به نیازمندان فعالیت های گسترده ای داشته باشد.

کد خبر 1217527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha