لزوم جهاد تبیین در بیان حقایق دوران دفاع مقدس

سردار اکبری گفت: جهاد تبیین به عنوان مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب در همه امور باید سرلوحه کار قرار گیرد و انجام این مهم در خصوص تبیین حقایق دفاع مقدس و رفع تحریفات و شبهات موجود بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، سردار پاسدار «علی محمد اکبری» امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور) در نشست با خبرنگاران این استان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و از جان گذشتگی رزمندگان کشور در عملیات‌های آفندی و پدافندی یکی از مهمترین موضوعاتی است که در بیان حقایق دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران به شمار می‌رود، تصریح کرد: نسل اول انقلاب از این آزمون سربلند بیرون آمد و با وجود اینکه تمامی قدرت های شرق و غرب در مقابل ایران صف آرایی کردند اما حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

 

وی اظهار داشت: رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس حضور مردمی بود چراکه این حضور گسترده تمامی تحلیل‌ های دشمن را بهم ریخت و در حالی که دشمن تلاش می کرد تا حکومت نوپای جمهوری اسلامی را از میان بردارد اما حضور در صحنه مردم مانع تحقق این هدف شوم شد.

 

سردار اکبری در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان از اجرای یک هزار و ۲۰۰ برنامه در قالب ۵۰ عنوان برنامه طی این هفته خبر داد و گفت: تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است که همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتوری، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، پیاده روی خانوادگی و برگزاری یادواره های شهدا از دیگر برنامه‌ های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در استان است.

 

کد خبر 1217573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha