برگزاری جشنواره نقاشی دیواری و نصب تابلو تصاویر شهدا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

مظفری گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جشنواره نقاشی دیواری در خیابان «محراب» برگزار و تابلو تصاویر ۴۴ شهید والامقام محله «شیشه گری» در ابتدای خیابان «شیشه گری» نصب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «روح الله مظفری»، امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جشنواره نقاشی دیواری در خیابان «محراب» برگزار و تابلو تصاویر ۴۴ شهید والامقام محله «شیشه گری» در ابتدای خیابان «شیشه گری» نصب  می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه دفاع مقدس بخشی از تاریخ ماندگار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: شهدا هویت ارزشی و سند پیروزی جبهه حق علیه باطل هستند و حفظ نام و یادشان طبق منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، جشنواره نقاشی دیواری در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت هشت تا ۲۰ با حضور ۲۵ هنرمند در خیابان «محراب» بر روی جداره منطقه هوایی «شهید دوران» برگزار خواهد شد.

مظفری در ادامه افزود: تزئین معابر و محلات به نام و تمثال شهدا یک افتخار است و با توجه به سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و نشر ارزش های ایام دفاع مقدس، تابلو تصاویر ۴۴ شهید والامقام محله «شیشه گری» در ابتدای خیابان «شیشه گری» توسط سازمان نصب شد و تابلو فوق به صورت ۲ وجهی و در ابعاد سه در ۶ از جنس فلز و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال ساخته شده است.
 

کد خبر 1217818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha