۱۱ همایش تجلیل از پیشکسوتان کردستان در حال اجراست

سردار مالکی گفت: در کردستان ۱۱ همایش تجلیل از پیشکسوتان در حال اجراست که ۴۲ نفر به نمایندگی از این عزیزان به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «سردار ذبیح‌الله مالکی» پیش از ظهر چهارشنبه (30 شهریور ماه) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری  با تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از افتخارات و گنجینه‌های با ارزش انقلاب اسلامی است و هر اندازه از دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم بیشتر ارزش‌های پیشکسوتان، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان آن دوران را درک می‌کنیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان افزود: اسنادی رو می‌شود که بیانگر آن است در جنگ تحمیلی بیش از ۵۰ کشور در قالب رژیم بعث عراق روبروی ایران قرار گرفته بودند.

 

مالکی اضافه کرد: همه کشورها هر کدام به نحوی پشت سر صدام بودند اما از دلاورمردان کشورمان ذلیلانه با شکست مواجه شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون کیلومترمربع از خاک کشورمان را تا قبل از انقلاب اسلامی از ایران جدا کردند اما انقلاب نه تنها تمامی توطئه‌ها را خنثی کرد بلکه نگذاشت یک وجب از خاک کشور جدا شود.

 

سردار مالکی عنوان کرد: در کردستان ۱۱ همایش تجلیل از پیشکسوتان در حال اجراست که ۴۲ نفر به نمایندگی از این عزیزان به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطرنشان کرد: سهمیه کردستان ۹ هزار نفر است که به نمایندگی از آنان از ۴۰ نفر تجلیل می‌شود.

 

وی یادآور شد: برنامه‌هایی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان پیش‌بینی شده که از امروز با تجلیل از پیشکسوتان شروع شده و فردا نیز رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1217827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha